ГоловнаНовиниЯк пройшов Hackathon від HYS Enterprise ?

Як пройшов Hackathon від HYS Enterprise ?

1 рік назад

Тиждень тому компанія HYS Enterprise провела перший у своїй практиці онлайн хакатон. Лекції, вебінари та майстер-класи це завжди дуже корисно та цікаво, але перераховані формати не дають такого якісного практичного досвіду як турніри з програмування, де в тебе є обмежений час, команда, ментор та завдання, яке потребує реалізації. А ще хотілось розважитись, тому ментори не виступили в ролі дуже суворих та жорстких суддів, які вимагають від команд максимальної віддачі. Спойлер: а максимальна віддача таки була.

Ми зібрали 15 команд з різних куточків України: студентів, інтернів, світчерів, які хотіли перевірити власні сили. Основними вимогами було вміння писати код на C# та базове знання GitHub. Проводили хакатон за допомогою Discord. Інструмент, який використовують геймери для спілкування, виявився досить ефективною платформою й для хакатону.

22 липня ми зібрались, познайомились з менторами та командами, презентували завдання та запустили невідворотний процес, який тривав 24 години. Підозрювали, що вночі нашим учасникам буде працювати важче, але на те він й хакатон, щоб вивести людей з рівноваги зовсім трішечки.

Про сенси та цілі хакатону ми запитали в Елеонори Лєбєдєвої, .NET розробниці в компанії Enterprise та ініціаторки завдань.

  1. У чому полягала суть завдань для учасників? Що потрібно було зробити? 

У першу чергу, хакатон створювався для фахівців-початківців, тому метою всіх завдань було наблизити процес до реальної розробки. Ми з менторами запропонували учасникам розширити функціонал open-source бібліотек-обгорток над більш низькорівневими API й бібліотеками та побудувати додаток, який їх використовуватиме. Усього було три напрямки:

  • discord бот,
  • додаток для побудови маршруту на карті,
  • генерація PDF-файлів.

Завдання були продумані так, щоб їх виконання було цікавим розробникам будь-якого рівня, як новачкам, так і досвідченим. Від рівня підготовки залежало, наскільки складне та обдумане рішення могли скласти учасники, тож нікому не було нудно.

  1. Що саме оцінювали ментори? Найважливіші моменти.

Ми хотіли залишити якомога повніший фідбек про код і презентацію. Нам було важливо, наскільки креативно учасники підійдуть до завдання, наскільки добре вони спроєктують своє рішення, наскільки передбачувано працюватиме їхнє рішення. Було важливо, як цікаво учасники презентуватимуть свої роботи. Простіше, за шкалою від одного до десяти: «Чи хотів би я взяти участь у такому проєкті?»

  1. Чому хакатон потрібен спеціалістам? Що вони отримують у професійному плані?

Будь-який хакатон — це випробування hard та soft skills розробників. Застосувати новий для тебе фреймворк, погратися з незвичною технологією. Це як змінити проєкт на короткий термін, хочеш чи не хочеш, а щось нове дізнаєшся. Навчаєшся розпоряджатися своїм часом, адже важливо встигнути завершити реалізацію задуманого за короткий термін — хакатон тривав лише день. Якщо спроєктувати щось дуже складне, реалізація може виявитися не по зубах. В умовах хакатону дуже важливо налагодити хорошу комунікацію всередині команди, тому вийти із зони комфорту, щоб розвивати м’які навички, досить просто.

  1. З якими складнощами зіштовхнулися?

При розробці завдань потрібно було розуміти, що завдання мають бути цікавими розробникам різного рівня. Ще ми, здається, перестаралися з оцінюванням, тому що вийшла дуже складна система, де кожен ментор зробив внесок в оцінювання кожної команди, це зайняло багато часу та сил у кожного. Але я думаю, воно того було варте, бо так учасники змогли отримати дуже різноманітний фідбек від досвідчених колег.

Деяким командам забракло часу, щоб закінчити рішення, яке вони вигадали. Попри це, їх так зацікавили завдання, що вони продовжили працювати над проєктом і після закінчення хакатону.

У підсумку

Щодо вражень та відгуків, їх було вдосталь, не обійшлось і без комічних моментів. Адже один з менторів хакатону, Дмитро Барабаш, .Net Developer, а в минулому викладач у популярній комп’ютерній школі на своєму телеграм каналі розповідав:

«Усього я менторив дві команди, так от з трьох учасників як мінімум двоє — хоч і не мої студенти, проте здавали мені екзамен у свій час. Не здивуюсь, якщо третій теж. Сміємось з колегами, що вже понад рік пройшов, а студенти продовжують мене переслідувати. Але команди молодці, дуже порадували мене».

Також хочемо подякувати нашим менторам за їх віддачу, професіоналізм та гумор! Ще не згадали Сергія Гречко (Team lead .Net Developer), Олександра Дудника (iOS Developer), Максима Кабакова (.Net Developer) та Яна Горшкова (Team lead .Net Developer). Ми б не реалізували все задумане без людей, які люблять свою роботу та готові ділитися знаннями завжди. Усі 6 менторів у тандемі просто ідеально працювали. Ментори оцінювали команди максимально об’єктивно. Учасники це відчули й залишили нам ось такий зворотний зв’язок.

Ось:

І ще:

І ще трішечки: 

Звичайно ж є над чим ще працювати в майбутньому. Отримали побажання щодо чіткішого розуміння як має виглядати кінцевий результат, а також деталей, які допоможуть підготуватись заздалегідь командам. І ми обов’язково все врахуємо та наступного разу наш хакатон буде ще цікавішим і результативнішим.

Три команди посіли свої почесні три призові місця, вітаємо:

  1. Олега Мельника та Анастасію Лусту 
  2. Владислава Ніколайчука, Олександра Восьмушко та Антона Зубко 
  3. Владислава Тімченка та Данила Кадочнікова 

Але й це не головне. Також ми приглядалися до наших учасників, щоб розгледіти потенційних майбутніх контракторів. Уже запропонували їм співбесіди щодо співпраці чи участі у наступному BackEnd курсі від HYS Academy. Тому працюємо далі! У цей непростий для усіх час, ми продовжуємо збільшувати команди, створювати нові робочі місця та дуже чекаємо, коли у нас буде змога провести хакатон у стінах нашого рідного офісу. А щоб не пропустити наступний анонс майбутнього турніру, підписуйтесь на телеграм канал HYS Internship. До нових зустрічей! 

419
0
Дивіться також
15 червня, компанія HYS Enterprise провела другу гру благодійного QUIZ-турніру серед українських IT-компаній. Цей захід став наступним кроком ...
У квітні компанія HYS Enterprise провела вже другий хакатон у форматі онлайн. Лекції, вебінари та майстер-класи це завжди ...
У вівторок, 28 березня компанія HYS Enterprise провела першу благодійну гру HYS QUIZ у рамках турніру, який складається з чотирьох ігор та пройде ...